marți, 10 noiembrie 2009

Breaking NEWS: Viceprimarul Sucevei, Lucian Harsovschi este suspect


Breaking NEWS
Viceprimarul Sucevei, Lucian Harsovschi este suspect de gripa AH1N1. In prezent el se afla izolat la domiciliu, doctorii recomandandu-i acest lucru timp de 7 zile. Astazi i s-au prelevat probe de sange si saliva, acestea fiind trimise la Bucuresti, de unde rezultatele vor veni abia joi. Ii doresc multa sanatate, si chiar daca nu o sa fie in trend din acest punct de vedere, sper ca gripa noua , in cazul lui, sa nu se confirme!
“Luni nu m-am simţit prea bine şi am decis să rămân acasă. Am sunat doctorul de familie iar în urma discuţiei purtate, prezentându-i simptomele, mi-a comunicat faptul că e o gripă normală, veche, dacă vreţi să-i spunem aşa. Marţi, simţindu-mă mai bine, am mers la primărie. Am stat aproximativ o oră iar pentru liniştea mea, m-am prezentat la Spitalul Sf. Ioan Cel Nou Suceava, secţia de boli infecţioase, unde am fost consultat de către doamna doctor, Corina Stănescu. Domnia sa a precizat că prezint o parte din simptomele gripei noi şi că va trimite analizele şi la Bucureşti, pentru mai multă siguranţă. Urmând procedura normală, mi s-a recomandat izolare la domiciliu pentru 7 zile, până la aflarea rezultatelor. Datorită faptului că mă simt mult mai bine faţă de ziua precedentă, cred că rezultatele vor fi negative dar, totuşi, trebuie să “stau izolat 7 zile pentru a nu fi o bombă biologică”. Luând în considerare numărul foarte mare de persoane prezente la spital pentru analize, consider înţeleaptă decizia doctorilor de a trimite persoanele suspecte timp de 7 zile acasă, chiar dacă acestea nu prezintă toate simptomele gripei noi, până la aflarea rezultatelor analizelor, de la Bucureşti“. Lucian HARŞOVSCHI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu